Apepark.. maar gen ape.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu Apepark.. maar gen ape.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

Apepark.. maar gen ape..

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

03 Februari 2012 | Maleisië, Kuching

31.01.2012 Kuching

Jo! ’s Morgens om 08.00 uur in de minivan, samen met wat andere touristen en onze gids, op naar het park met de Orang-Oetangs! Dit is een park, waar Orang-Oetangs opgevangen worden, als ze gewond zijn ofzo.. Geen kooien! Gewoon vrij in de natuur! Verder leeft er een kolonie van ongeveer 20 tot 30 Orang-oetangs..

Nou, wij komen er rond half negen aan.. voedertijd is rond negen uur. Nou.. het is negen uur.. maar geen apen.. Dan verplaatst de grote groep touristen zich naar voederplek twee.. waar een of andere ranger zich hees staat te schreewen.. dit geroep, moet ervoor zorgen, dat de Orang-Oetangs komen.. 09.15, nog steeds geen apen.. 09.30, nog steeds geen apen.. Ja, het is nu vruchtenseizoen.. in de jungle, veel natuurlijk voedsel, kunnen de aapjes, zelf veel voedsel vinden.. ja, daar komen ze nu mee! Als we kaartje al gekocht hebben en hier al een uur staan te wachten:P Naja.. laten we nog maar even hopen.. 10.15 “ No Orang-Oetangs..”Sorry, but you need to leave now.. NOU, DAT WAS ME EEN LEUKE, MOOIE ERVARING!

Terug naar het hotel.. Hier een beetje gechilled op de kamer, gedouched en even een siësta gehouden..

Hierna, ben ik Kuching in gegaan! Beetje wat rondgelopen, een museum bezocht.. Niet erg veel te beleven hier.. Soort Kuala Lumpur, maar dan in het klein. Nou, rond vier uur ’s middags kom ik terug in het hotel en ga lekker naar me hotelkamer. Dit wordt, vandaag een chilldag!

Uiteindelijk heb ik genoten van het uitzicht, vanuit mijn kamer. Een paar films gekeken, genoten van room-service en van het heerlijke bed!

Ahhh.. dit was me mooi chilldagje! Morgen, wordt het Bako-Park! Schijnbaar kun je hier wat wild-leven zien! Hopelijk, heb ik hier meer geluk om wat te zien!

Tot morge!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor&Giel

Hallo allemaal! Welkom op onze reisverslagsite! Leuk dat jullie er zijn! Wij hopen jullie genieten met ons mee gedurende het lezen van onze verslagen! Groetjes, Floor & Giel

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 15065

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Sri Lanka & De Malediven 2016!

16 Januari 2012 - 06 Februari 2012

Maleisië & Borneo 2012!!!

Landen bezocht: