Weer thoes! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu Weer thoes! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

Weer thoes!

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

03 Februari 2012 | Nederland, Venlo

Jooo, I AM BACK!! :P Op de 1.2 beslaote det ik wat ierder naor hoes kom, dan gepland! Ein reis achter de rug, met gelukkig huuul vuul UPS en maar weinig downs. Gelukkig bin ik veur de downs, gaod verzekerd! ;) Nou.. Maleisië & Borneo in ein notendop:
Kuala Lumpur in 10 uur rondlopen bezichtigd! De grootste berg van zuid-Azië beklommen! Op de mooiste plekken van Sipadan & Mabul & Kapalai gedoken! Geraft op een van de wildere rivieren van Borneo! Gesurvivalled en euverlaef in de jungle! Kletsnaat gewaore en bijna neet geslaope.. daor de jungle gecrossed, takken weggekapt met ein machete, um daor de dieke en wilde bush heer te komme.. rivieren doorgewaad en euvergestaoke! Om uiteindelijk in een lokaal dorpje wat nudels te eten en un blikje cola te drinken.. SOOO, wat smaakte dat blikje cola lekker zeg! :D haha Dan nog een fikse zonnebrand, waardoor ik een zeer grote en lelijke plek op mijn linkerwang had.. waardoor ik de jungletrip eerder heb moeten afbreken, de dokter heb moeten zoeken en flink moeten hopen, dat die plek nog zou weggaan! Nu, terug in Nl is mijn plek gelukkig weer helemaal weg! :D Na de jungle, herstellen van mijn zonnebrandplek en de jungle in het luxieuze Pullman hotel in Kuching.. Het was geweldig!!! Veel wilde dieren gezien en geweldige uitzichten gehad! Het was een NIET-NORMALE-VAKANTIE! :D HOe vaak ik wel niet gezegd heb,.. "Dit is niet normaal!" Hahaha het was echt geweldig! Nu lekker nog een paar dagen chillen en dan weer leuk gaan werken! Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! Tot snel weer!!!! Groetjes,.. GIEL ;) :D

• 03 Februari 2012 - 12:12

Pap:

Jong waat zien weej blie desse weer thoes bis!!!!

• 03 Februari 2012 - 16:57

Wilmie Sleegers:

Nou gank dan maar weer hieringslaai verkaupe........welkom truuk...

• 03 Februari 2012 - 20:55

Giel: