Avontuur @ the Airport! ;) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu Avontuur @ the Airport! ;) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

Avontuur @ the Airport! ;)

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

30 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Kota Kinabalu 30.01
Jo! Nou, de dag begint alweer met een avontuur! Veel te laat opgestaan, in een super tempo mijn bagage ingepakt.. snel de taxi in en racen naar het vliegveld. Hier aangekomen, om iets voor 07.00 uur, kom ik aan bij de incheckbalie.. ik zo Yes, ik ben op tijd, ik heb het gehaald.. maar toch had ik een raar voorgevoel.. en jep, mij rare voorgevoel werd bevestigd bij de incheckbalie, zodra de meneer mijn paspoort las en mijn naam invoerde… ik had een vlucht geboekt voor 7.45… PM!!! NIET AM!! Dit betekent, dat mijn vlucht vanavond pas vertrekt!! FUCK! Wat nu?? Ik geprobeerd, om op de vlucht van 10.55 te komen.. Fully booked… naja.. hebbe ze me op de reserve lijst gezet… Naja. Dan zal het wel zo moeten zijn.. ik naar McDonalds, omdat ze hier internet hebben. Ik me een echt “gezond” Mcdonalds ontbijtje genomen en wat ge-internet. FUCK, denk ik.. dat betekent, dat mijn vlucht van morgenvroeg, geannuleerd moet worden, want, als ik vanavond pas kan vliegen, dan heb ik alleen de avonduren in Kuching.. dan kan ik geen Orang-Oetangs meer gaan bekijken… Hier op het vliegveld, natuurlijk geen kantoor van de vluchtmaatschappij waar ik mee vlieg morge.. met de taxi naar het andere vliegveld op 12 minuten afstand rijden. Kom ik hier aan.. krijg ik te horen, NO REFUND, NO CHANGING! Fuck!!! Naja…. Ik weer met de taxi terug naar het andere vliegveld.. Hier eerst even een zonnebril gekocht, zodat ik mezelf goed kan beschermen tegen de zon, samen met de pet natuurlijk. Hierna, weer naar McDonalds en me een Jus D’orange besteld.. Eens in mijn boekje lezen van Malaysia information, om te kijken, of er nog wat te doen is hier, uitgezonderd van Kota Kinabalu… EN JAWEL HOOR! Een of ander park, waar je een drie uur durende tour kunt maken en allemaal dingen leert van de locals.. Nou.. als ik niet met de vlucht mee kan van 10.55 AM, dan pak ik de taxi naar dit park. Is ongeveer 25 minuten rijden met de taxi.. Ik ga nu maar eens langzaam naar de incheckbalie, over een half uur krijg ik te horen, of ik mee kan.. (stiekem hoop ik nu, dat ik niet mee kan, want dan kan ik nog naar dit andere park:P) als ik wel mee kan, dan ga ik naar Kuching en vervolg mijn reisplan. Dan hoef ik namelijk geen extra vlucht te boeken en is het geld van de ticket van morgen, niet weggegooid. Nou, .. ik ga maar eens kijken… Tot snel! ;)

Giel

  • 30 Januari 2012 - 08:44

    Sil & Co...:

    Hahaha lachen AM-PM ....;))) jaaaa Giel hätte ich gerne dein Gesicht am Flufhafen gesehen ;))))))))))))))..!!!!!

  • 30 Januari 2012 - 09:26

    Giel:

    Hahaha jao Sil! Det zal wal:P ;) hahaha

  • 30 Januari 2012 - 09:44

    Pap.:

    Hallo Giel, Waat is ut gewaore?
    vleege of tour in ut park?
    Carpe Diem!
    gr. Pap.

  • 30 Januari 2012 - 10:14

    Eefke:

    Ha jong!

    Wie geit 't dich dao? Ik laes iedere kier dien verhaole met ein groeëte glimlach op mien gezich! Schriever kinse auk nog altied waere.. Kei gaod van dich desse truuek bis gekomme oet d'n jungle en hulp hes gezoch veur dae oetslaag is dien gezich! Kin dien mam zaen desse verstendig bis! Hald dich en geneet! We zien waal weer blie asse veilig thoes bis! Nog vuuel plezeer!

    Groetjes,

    Eefke xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor&Giel

Hallo allemaal! Welkom op onze reisverslagsite! Leuk dat jullie er zijn! Wij hopen jullie genieten met ons mee gedurende het lezen van onze verslagen! Groetjes, Floor & Giel

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 15059

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Sri Lanka & De Malediven 2016!

16 Januari 2012 - 06 Februari 2012

Maleisië & Borneo 2012!!!

Landen bezocht: