Bako-Park - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu Bako-Park - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

Bako-Park

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

01 Februari 2012 | Maleisië, Kuching

01.02.2012
Rond 08.00 uur lekker gebruik gemaakt van het ZEER UITGEBREIDE ONTBIJTBUFFET! Heerlijk ontbeten! :D Hierna, samen met een stel van ergens in de 30, uit Denemarken, de minivan in gestapt met onze chauffeur en naar het Bako-Park gereden. Ongeveer drie kwartier later, komen we hier aan en maken kennis met onze gids. We moeten even wachten op onze boot, voor we kunnen vertrekken.. Giel, heeft geen zin om te wachten en loopt dus even wat rond.. Dan valt me opeens een bord op: BE AWARE OF CROCODILES! Dus ik zo.. Wtf.. :P Hoor ik een andere gids, tegen andere toeristen zeggen, dat twee jaar geleden een jongetje hier vlakbij is opgegeten door een krokodil.. okej…
Nou, wij in de boot met onze gids op weg naar Bako Park.

Ik houd het kort, want ik heb geen zin meer om veel te typen:P hahaha
Uiteindelijk van 10.00 uur tot 15.00 uur in het park rondgelopen. Complimenten aan de gids! Geweldige dag gehad! We hebben flink wat apen gezien! Slangen gezien! Wilde varkens! Soort reptiel-achtig beest! Gekke visjes met longen! Aparte bomen! Pff.. vanalles!!! Volgens de gids, waren wij erg ‘lucky’, omdat we zoveel verschillende dieren gezien hebben en vooral, omdat we de Silver-Monkeys gezien hebben!!! Nou… okj.. als de gids het zegt! Dan zal het wel zo zijn:P haha Nee, het was echt een leuke dag! Ik heb me goed vermaakt! Op de terugweg nog heel leuk geklets met het Deense stel! Hahaha uiteindelijk in het hotel gedag gezegd en e-mail uitgewisseld.

Ik ga weer naar mijn kamer.. Vlucht regelen voor de volgende bestemming, hotelrekening alvast betalen.. tussendoor nog even room-service.. Nou, dit was me weer een leuk dagje!!

2,5 week nu al hier! Voor nu, zeg ik, truste en tot snel weer! ;)