De reis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

17 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Maleisië 16.01 / 17.01
Naodet pap mich aafgezatte haet op Schiphol, begint ut groëte avontuur!

Nao ut inchecken mot ik bej de douane daor ein groet scandink.. Ierste kier det ik dit zeen. Idderein wuurd gescand en daornao nog ens gefouilleerd!

Schiphol naor Dubai geit veurspoedig! Emirates is ein geweldige vluchtmaatschappij! Lekker ein film kieke, aete en drinke.. kin neet baeter..

In Dubai aangekomme heb ik best wal koppien.. ik gao opzeuk naor mien gate, woa ik mot euverstappe op de volgende vlucht. Dit is mekkelijker gezag dan gedaon! Ut is heej keigroët en mien gate leet urges gans aan de andere kant van de luchthaven!

Ik rammel van de honger en stop beej ein of andere aettent. Heej kom ik eine Australiër taege, dae op waeg is naor Australië vanoet Engeland! Effe leuk meigepraot en daornao gaon we idder weer ozze eige waeg!

Nou, ik verder op zeuk naor mien gate. Inmiddels nog steeds koppien! In ut vliegtuig had ik der aok al ein bietje last van, maar toen heb ik mich ein Paradol, of parmadol ofzoeiets genaome.. en toen ging ut waer. Onder waeg naor mien gate kom ik ein Pharmacystore taege en kaop mich heej weer die paradol dinger. (Soort paracetamol!)

Beej de gate aangekomme mot ik ein klein eurke wachte en dan kin ik instappe! In ut vliegtuig kom ik naeve eine Maleisiër te zitte. Hae studeert in Manchester en is nao op waeg naor zien familie veur ut Chinese Nieje Jaor. Onder ut praote met dae gast, verdwient de koppien als sniej veur de zon!
Dan vruug de flight-attendant, of weej plaatse wille ruille met eine man en zien gezin, zoedet hae met zien vrouw en kind op éin riej kin zitte. Dit daon weej natuurlijk! Zoe kom ik naeve ein maedje oet Uganda te zitte. De ganse reis heb ik leuk gekletst met dae jong oet Maleisië en ut maedje oet Uganda! Flink gelache en leuk gekletst! Kenny, (dae jong oet Maleisië) haet mich zelfs oetgenuudig in Penang! Dus in de letste waek als ik Penang en Lankawi bezeuk, luut hae mich Penang zeen! Wie ruig!! Nog effe ein foto make en dan zien we inmiddels alweer geland in Kuala Lumpur!!!

Heej gaon we idder ozze eige waeg, alhoewel Kenny en ik nog effe same op zeuk gaon naor de bagageband! Tussedaor nog ff flink lache met andere Nederlanders in de shuttletram van ut vliegveld. Bej de customs, gaon we idder ozze eige gank. Nao de customs haol ik mien tas en gao naor de busse. Heej heuf ik maar 10 ring te betalen veur ein busrit van 1 aor! (Veur vergeliek, de taxirit ff later van 10 minuten haet mich 40 ring gekost!) In dees bus lier ik twie Australiërs kinne! Hartstikke leuke minse! Effe leuk mei geklets en dan stap ik van de bus in de taxi en gao naor ut hotel.

Heej aangekomme, neem ik ein duik in ut zwumbad, geneet van ut oetzicht op Kuala Lumpur en aet mich wat. Inmiddels is ut 20.30 aor, heb ik wat gegaete en wat Heineken gedronke en begin ik langzaam aaf te knappe.

Ik drink mien Heineke op en gao maar ens langzaam naor bed toe! Ik heb ein reis van mier dan 24 aor der opzitte!! Meug nao dus wal muug zien:P Nao nog ff geniete van ut oetzicht en mien pilske en dan lekker naor bed!

Tot morge!!

• 17 Januari 2012 - 13:37

Pap:

Daag jong waat bin zien weej blie waat van dich te huure! Leuk verslaag leuk geschreve ! Hesse de bevestiging van ut olieplatform gekrege? Na we skype waal laot maar weite wannier. ps. Hebbe ze dao gen Grolsch?
    X Pap en Mam.

• 17 Januari 2012 - 13:48

Floor&Giel Van Boekhold:

Ha pa en ma! Whahaha nae, ik wil Heineke! Ik heb ein bevestiging gekrege van ut olieplatform, maar gao morge kieke of ik dit daadwerkelijk gao daon! Effe op mien gemaak de bevestiging daorlaeze en dan laot ik eur weite, of ik akkoord gao. Ik gao nao slaope, bin K.O.! Truste!

• 17 Januari 2012 - 15:10

Eefke:

Ha jong!

Kin naejt wachte um dien andere verhaole te laeze! Letse gaod op dichzellef? We hadde dich gasr gans truuek!
    Pas op dich zellef en nog vuuel plezaer op dien avontuur!

Liefs Eefke

• 17 Januari 2012 - 18:57

Wilmie Sleegers:

En wat drinkt onze gielie jawel hoor .....heineken.....jonge geniet ervan.......

• 17 Januari 2012 - 19:00

Wilmie Sleegers:

ha ben de helftvergeten. wilde nog even zeggen let ook goed op jezelf...maak er wat moois van dit maak je maar 1 keer in je leven mee....(denk ik).

• 17 Januari 2012 - 21:51

Bas Vissers:

Leuk jông, gaon dien verslage volge, en hiël vuul plezaer!!

• 18 Januari 2012 - 07:59

Voor Giel:

hartstikke leuk Giel ik wis neet des dich op vakantie gings zoe wiet, maar geniet der van en ik leas dien verslage hiel vuul plezeer groet tante nel

• 18 Januari 2012 - 09:57

Giel:

Danke Tante Nel! ;)

• 20 Januari 2012 - 08:23

Nel Geurts:

wat ein avontuur geweldig, dich geis noa ein olieplatvorm? det kinne der neet vuul zegge, wie kums se doa terech? enfin ik laes t allemoal waal hiel vuul plezeer groetjes tante nel

• 22 Januari 2012 - 14:23

Floor&Giel Van Boekhold:

Hahaha jao Tante Nel! Zeker ein avontuur! Jep, morge vleeg ik naor Temporna.. Vanoet daor gao ik naor Seaventure.. Dit is ein groet Olieplatform, det is umgebouwd tot ein groet duikresort! Vanoet heej gao ik huuuul vuuul duike! ;)