Vanuit Kuala Lumpur naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu Vanuit Kuala Lumpur naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Floor&Giel Boekhold - WaarBenJij.nu

Vanuit Kuala Lumpur naar Kota Kinabalu

Door: Giel

Blijf op de hoogte en volg Floor&Giel

23 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Kuala Lumpur, 19.01.
04.00 uur opgestaan.. gedoucht. Gewassen.. geschoren.. tas ingepakt.. ontbijtpakket opgehaald bij de receptie en juh! De taxi in en daar gaan we dan. Erg vriendelijke meneer, die taxichauffeur. Het is een andere, dan gisteren. Ik denk, dat deze meneer van gisteren, het iets te vroeg vond:P Nou.. ik geef de meneer zijn geld en een beetje fooi, waarop hij NOG vriendelijk wordt en breedglimlachend mij gedag zegt, de auto instapt.. toetert.. zwaait en dan wegrijdt! Hahaha leuk!

Op het vliegveld verloopt alles prima… check mijn bagage in.. heb de vliegticket al ingecheck via internet.. laat deze zien bij de entrance van de gate’s en zet mij bij de gate. Haal me een beker Cappuccino… maak kennis met een inwoner van Kota Kinabalu.. klets een beetje wat en vervolg dan mijn weg naar het vliegtuig. Het is een vliegtuig à la Ryanair, alleen dan met allemaal rode kleuren… Ik zit inmiddels bijna twee uur in het vliegtuig.. over een dik half uur kom ik aan in Kota Kinabalu! Ben benieuwd, wat me hier te wachten staat. Hier zal ik voor het eerst, mijn backpack op de rug gaan dragen.. Ik weet nog niet, of ik hier een hotel boek en hier overnacht.. of dat ik direct door ga naar het Kinabalu park, om de grootste berg hier in Borneo te gaan te beklimmen. Het zal een tocht worden van twee dagen.. De toekomst zal het leren, wat ik kies! ;) Voor nu.. sluit ik mijn laptop en gebruik het komende half uurtje even om de ogen vanuit hun binnenkant te bekijken! ;) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor&Giel

Hallo allemaal! Welkom op onze reisverslagsite! Leuk dat jullie er zijn! Wij hopen jullie genieten met ons mee gedurende het lezen van onze verslagen! Groetjes, Floor & Giel

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 15061

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Sri Lanka & De Malediven 2016!

16 Januari 2012 - 06 Februari 2012

Maleisië & Borneo 2012!!!

Landen bezocht: